i happy...
bcoz...
next week cuti sekolah...
so aku boleh rehat....
penat la kerja kerji ni...
wakakaaa.. pdhal baru 2 bulan kerja....
klu tak silap, bday cik choki pun dlm cuti sek..
ape kate i pg tempat cik choki sambil mencelebrate
birthday beliau yg kebetulan tgh XM ms tu.. wakakaaa...
yg plg bagus, time xm tu aku serang blog cik choki...
huhu...
tp apa2 pun cik choki,
sila jangan risau kerana aku x kan menyerang akan dikau...
ataupun prepare surprise party untuk ko..
apa2 pun, kesimpulan dari entry ini,
saya ingin menyatakan bahawa saya gumbira dan teruja untuk menghampiri hari cuti sekolah yg bakal menjelang tiba...
kepd adik2 ku yg xda cuti, selamat berstudy...
semoga membooking dean's list...
sekian...

2 COMMENT(S):

ya..i will.. yeeha

oo, i x book dean list..
dl yg book i.. wakakka..

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget