3 ari dah cuti...
aku baru hbskan 2 novel br..
yg dibeli oleh my sis...
yg pertama -- Surat ungu untuk Nuha
tulisan cik Noor Suraya ni bukan main santai je..
so pendek kata, novel ni memg bagus..
matang tak matang, mcm realiti kehdpn jg la...
watak utama - Nuha -- berumur 23 tahun -- seorg jururawat..
- muzzammil muadz -- 26/27 thn -- seorg penyelam mutiara d tasmania yg bersara..

no ke 2 yg br hbs bc brpa mnt tadi...
Tunas -- tulis cik HLovaTe-
pun santai mcm biase gak..
berlatar belakangkan kehidupan d hostel..
zaman2 orm 4-5..
tapi xda la cerita kebudak2an sgt..
ok la... best jg la..

Novel KE 3 -- Lily buat Najah by Nazurah Aisyah
My mom ckp citer ni sedih...
aku lum bc lagi.. jap lagi nak mula bc..

cuti ada 6 ari je lagi..
ish ish.. tak bleh pnjg2 kan sket ke?
mls la mo kerja kerji...

8 COMMENT(S):

haha..saya tiada cuti langsung

anda masi muda...
anda perlu belajar lagi..
sudah tua macam saya baru ada cuti..

Salam Singgah sis ^_^,
Saya jumpa link akak di blog kak Chokilala ^^
saya pon masuklah..harap akak tak marah ^^
Surat Ungu untuk Nuha best!
watak Alang rebus tak empuk..watak Nuha yang dingin..latar masyarakat dan tempat pon menarik!^_^
tapi Tuans dengan lily buat Najah saya tak pernah baca lagi ^^
Selamat membaca ^__^

Wassalam.

cicakgirls,
Tunas tu watak yg sama dlm aA + bB
(Addin dan Benz)..
Yup..
Alang rebus tak empuk n Nuha tu memg best n kejam.. huhu...
Thanks singgah sini..

i love alang a.k.a muzzammil muadzz..
dgn rambut afro tebuan bliau..
gagagga!!
hmm, lili buat najah tu, em, ok2 la..

Lily buat Najah tu 3 ari dah i baca.
x hbs2 lagi...
mgkin blum smpi 60 ms i baca...
Buhsan!

tu la..
xda2 la ba tu konflik tu..
wakakka..
mintak maaf kpd pnulis ye..
mslh nye i punya expectation dgn buku tu over coz my mom pnye review mngalahkan apa la..
kakaka

tu la psl..
arini i langsung tak smbg pembacaan i terhdp nvl tu...
bukan tulisan bliau x bagus,
tapi sblm bc tu, sdh terbc buku yg hbt.. lgpun mcm real jak ku rasa.. haha

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget