anda rasa ensem tak Putera sorang ni?
aku terjumpa blog seseorg,
dlm tu,
ada carta dia sendiri 5 lelaki plg ensem d dunia ni.,..
no 1 Putera sorg ni..
anda rasa ensem tak beliau ni??

15 COMMENT(S):

pergh!!!!! putera mane ni wei???ensem tahap gunung ni...adoi...

nsem joo... bodo tol

klu dia hensem gila mcm gini, nabi yusuf mcmana la tu ya.. subhanallah...

WAKAKAAAAa!!

Lizz n obor2 ni memg mata keranjang la!
hahaa...
lagi korg puji bliau,
lagi la aku tak nak bgtau siapa bliau..
haha...
Klu nabi Yusuf, subhanallah..
tak tercpi dek akal kehensemannya..

Wahai putera,
agak2 bila kita ber2 dpt menjalinkan cinta??
_m(^^)m_

tak ensom pown~~
huhuhuh~
ensom lagi i nyah~
wekekeke~

yasha,
ko memg yg paling nsem di mata ku..
putera sorang ni setkt nsem sikit2 je...
huhu....

ensem! pergh...sgt ensem~!

uhukk! yummy!
muahahaha.
ensem nya..
aii abg ensem, meh la pinang i!
in, i da ade pganti sunan..
so u ble ambil bliau k..
tq!

ensem kerr?? kalau aku cakap ensem org kata aku gay plak.. hahaha

bolei la... *sambil drooling* huahuahuahua

adry,
tak ensem pun...
kacak je...
ala, xde nye nak ckp ko gay...
tapi Y? ko pn terpikat ke?

Alyn,
ko ni x setia...
tapi siapa la si sunan tu. haha

Cik weeda,
biase je kan...
hihi...
mungkin encik Abu lagi ensem..
(^^)

waaa..nsem bangat dehh!!
sapa ini??

aween,
Rasia! haha

hensem dowh!
mak aku pernah tunjuk pic2 nie. ade tunjuk antara org2 terhensem kat dunia nie. opkos le yg kaya. ngehngeh

mantap kan mak aku? hehe. tetibe nafsu les aku mengurang tgk pic putera nie. abes la ko mlm ni, tido luar la. aku da de putera. haha

-sayasuka-

mak ko?
emm, sm spesies dgn mak aku...
aritu nak byr saman,
mak aku ckp polis tu nsem yg amat..
smpi rumah asik teringat polis tu..

Aku aritu berminat jugak dgn putera ni..
tapi aku dah tak minat la pulak skrg ni... aku keboringan menatap wajah beliau... ko amek la die..

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget