arini aku rase aku active sgt mengupdate blog ni... hahaa...
berikut adalah klip video ditujukan khas utk org yg memahami isi tersirat yg ingin saya sampaikan...



"itu hangin...terus dia bubut macam... wui ribut kuat... dia punya anu... Tidak boleh kita berdiri kita berebah.. ah.. kekuatan itu angin... Maka dia punya ujan kuat jugak... weina bukan main bah saya pun takut sudah.. macam saya talari darlammmm ini rumah... macam saya takut itu rumb rubuh saya punya rumah ini..."

ampun pacik....

6 COMMENT(S):

waina patcik..

wakakakakakakakakak!!!!!!!!! lawak nya jo!!!! ko imagine jam 434 pagi ni aku menengok, mem yg tidur pun tebgn.. ketawak dia.. d ulg2 nya lagi jo kata2 pacik tu...

waina pacik, tengkiu aa for making my day..!! bwahahahahhahahahaha!!!!!!!!!

uina, ramai peminat pacik ini...
Tidak boleh kita bediri kita berebah... wakakaaaaa....
sumber ku si aboy la...
balik2 d suruh nya aku tgk,
nah, pas ku tgk trus ku upload di sini.. wakakaaa

haha..lawaknya pakcik ni..hihi...tp ak bukan peminat dia k..hihi

mama la ni pminat no 1 pacik weina ni.. wakakka.. hari2 ni mama kasi igt aku psl ini.

bgga2 lagi tadi beliau menceritakan psl pacik ni...

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget