Gmbr di atas khas utk tatapan cik uly...
semoga terubat kerinduan terhadap amplang...
hehe....

4 COMMENT(S):

hui..mang kejam!
uuuhh..alagkah daku leh ngap ngap beliau..

daku ni..amplang masuk angen pon daku hentam..wekeke

WAKAKAKAAA!!
Amplang masuk angin?
ish ish...
dah tahap kronik tu kecintaan ko terhadap amplang...
cian ko..
takpe2... sabar2...
nti aku bagi ngko!

alalala..amplang2..

assobru minal iman...
aku dah lame x makan amplang ni cz aku takde la kemaruk sgt mkn amplang cam ko... haha..
klu ade depan mata, aku mkn ah..
klu takde, aku tak carik...
maklum la, dah salu sgt tgk..
huhu

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget