aiseh... tajuk bukan main..
pdhal entry langsung xda isi pun.. huhu...
A new day has come tu antr lagu fave gue, by celine dion...
kaitan dgn entry ni erm..
besok.. esok.. tomorrow.. bukas... manana... demain.. morgen..
aku akan lapor diri d tmpt keja baru..
nervous jugak ni... tmpt baru... community baru..
bos2 baru... kwn2 baru -- ntah ada nta xda kawan --
apa2 pn, smga byk benda yg aku pelajari d tmpt baru ni...
smga ari2 yg mendtg ari2 yg lebih bermakna..
smga hdp smkn ceria, riang ria dan gembira...
smga smuanya baik2 belaka..
smga byk ilmu yg boleh aku pljri dan smga aku smkin maju ke hdpn..
smga hdp lebih diberkati dan smga sntiasa d lindungi oleh-NYA..
amin...

9 COMMENT(S):

Salam ziarah... Waa new job yer... gud luck k!! Exchange link jom..

Adry @ http://www.adrysabry.com/

erk?! tempat keje baru?

ok adry...
no prob...

cik weeda..
yup..
cik weeda tau kan keje i kan?
tp skrg kat tmpt baru..
coz yg aritu just jap je..
ganti je...

kawan baru konon.. pembuhung la u
cikgu tuti, mcik mariam, lisa, c arip, sariya, tak lupe juge mcik kiah...wakakakka

wakakaka.. saya nak skema2 la dgn anda since anda da bekerja bersama2 dengan makcik kiah

cik obor2 dan cik alyn...
saya tidak suka ya anda memperkatakan benda2 merepek dan tidak bermanfaat..
sila skema dan formal dengan diri saya...

anda berdua ni mesti cemburu dengan diri saya yang terkini..
haha <-- ketawak pun mau formal n skema jugak.. wakaka

wakaka.. budus

ko nak keje kat kelab dangdut mana plak kali ni? ala, xpe. ko kan nyah terhangit. mesti dpt banyak pelanggan nanti. dpt la byk kwn baru. kehkeh

kelab dandut?
bukan ko ke yg punye kelab dandut tu?
cukup ar yasha, uly, octa n fizz keje ngan ko..
aku nak bt benda yg bermanfaat..
wakakaa

#aku ngantuk, tak tau ape aku type ni#

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget