ni gmbr bliau time muda2 dlu...

Yg ni gmbr beliau time muda remaja mcm umur aku skrg ni.. (^^)

Yg ni gmbr bliau skrg... zmn2 belia..

kenal x?
dia dlu ni menjadi pujaan gadis2 dan wanita2 time aku umur sek ren n sek men.
cuba refresh memory korg..
gali dlm2 igtn korg tu...
kot2 igt sape encik ni...

5 COMMENT(S):

siapa kah ini?

meon ke ni..?alala..dah tue dah die ye..miaahahaha

Haha..
Beliau merupakan seorg pelakon Italy..
aku x tau la korg tau ke x..
tapi zmn dlu2,
rmi kengkwn aku, mck2, siap mak aku skali,
minat sgt dgn die ni...
watak die RAmuaLdo citer Fantaghiro --Cave o Golden Roses--

ceh! aku dah agak dah! aku tgk skali mmg xcam. tp terdetik kat hati aku dia ni mcm berlakon cite fantaghiro je. tp aku xnak la ckp sbb aku bknnye kenal/igt sgt rupa dia, cuma mcm ade rasa je. sblm nak comment aku da pk ayat gile. aku ingat nak ckp "woi aku xkenal pun. ni tarabas ke?". haha. tp xsangka plak aku yg terkujat tgk comment ko, ko ckp dia mmg from cite tu. kira aku mcm ade 6th sense la kan? *kembang hidung* hins hins

tp de bukan tarabas...
so tebabas sket kumen ko...
huhu...
ye la, ko klu bab rase2 memg ko teror...

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget