asal bulan posa jak aku mcm ni.. asal aku mcm ni, bulan posa datang...
asal aku mcm ni, bulan syawal menjelma... asal bulan syawal menjelma, aku mcm ni..
berkurun sdh ku menjebak kan diri dlm arena ni...
aku mo tgglkan tabiat lama tu pn susah..
sudah sedaya upaya mo kikis tapi bila terkenang bulan ramadhan beberp ari lagi, cis....
fiil itu datang kembali...
apakah fi'il ku itu?
ano bah?
que? kya? cosa? maaza?
**cik alyn, entry ini tidak ada kena mengena dgn fi'il yg anda sebutkan**
sbnrnya...
klu bulan puasa --terutama dkt raya--,
aku suka berpantun2 klu menjwb sms atau mengirim sms ucapan raya
**pantun yg aku reka sendiri, bukannya pantun pecah kaca pecah gelas yg dah berkurun tu**
best apa pantun2 ni... paling syok klu org yg aku krm msj tu,
pun balas sms tu dgn pantun... huhu...
okay la... trima la pantun merdeka dan puasa dariku...

ari2 mengonlinekan diri,
mengonlinekan diri bila2 masa,
ke 51 thn kita merdeka kali ni,
smga ngra diberkati, aman dan dilindungi stiap masa...

unsur kesengalan intipati utama blog ini,
bukan sngaja tp tersengal tnpa niat di hati,
1 ramadhan menjelma sikit wktu lagi,
ampun dan maaf dr ku bt smua yg membc blog ini..

sorong papan tarik papan,
yang ko dah sorong bt apa nak tarik lagi, kan?
marila kt berpuasa dgn penuh keberkatan,
entry mencarut, mengarut mari kita elakkan...

**pantun ini diberhentikan setakat ini.. Akan dismbg pada bulan puasa -- untuk mengelakkan penciplakan idea**

Selamat Menyambut hari Kemerdekaan Ke 51..
Dan..........
Selamat menyambut Bulan penuh keberkatan, Bulan Ramadhan..
Selamat berpuasa....

6 COMMENT(S):

hmm, adaka habit ini ada kna mngena dgn MH? huahuahua..
ya oh.. aku pun musykil..
asal jak dekat puasa, knp dia mendatgi dr ku..
bakittttt???

Esok ada peraduan dalam blog saya.. kalau free join la... details ble tengok skrg :D

waaa!mana aci tinggalkan entry yg mengkonfiuskan nih!!! update laaaa~
hehe

hahaha..
kailangan yun..
baka ayaw mo kay ate BB pag alam mo ang ba ang habit namin!!!
hahaha...
bwisit mga demonyo

aku terpaksa...
sbb semalam mengantuk gilak!
nti sambung entry tergantung ni...

wakakakka..
huahuahuahua..
munyitss

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget