rumah ni dari 8 org....
tggl 6 orang..
my sis 2 org kat gombak -- study..
pas tu sorang kat KK -- study gak....
dah tggl 5 org....
then my sis pegi Konvo....
disusuLi oleh my Dad n my Mom -- arini flight mlm g KL....
tggl diriku dan adinda ku yg bongsu....
aku online.... die main PS2....
aku buat keje...
die tgk tv....
aku makan.. beliau makan...
aku tgk muka dia....
dia tgk muka aku...
aku diam, encik tu pun diam..
aku tgk olympic, encik tu pun tgk.. siap bagi ulasan..
aku tgk tv... dia online...
aku tidur... dia tidur....
boring diriku dengan kesunyian rumah ni...
mangsa buli xda...
klu cerita2 pn,xla semeriah klu 6org adik beradik berkumpuL...
akibat dari kesunyian ini...
dari kemaren smpi arini aku mendatingkan diriku dengan
laptop ni untuk online setiap ms...
tapi dah kebosanan tahap 5 bintang ni...
-- x pa... aku akan cari mangsa buli untuk menginap d rumah ni seari dua--
calon --

1 COMMENT(S):

gagaga.. jd ka c budak kecik tu p rumah?

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget