aku telah terjumpa video sheikh ni sethn yg lalu d youtube... byk2 surah, surah ni la yg aku paling suka dgr yg sheikh ni alunkan... try2 la dengar.. memg best.. suara pun sedap...
so maksudnya sudah sethn aku memendam perasaan terhadap sheikh ni... haha...

8 COMMENT(S):

awat diorang smayang cam tunduk sangat2 yer???musykil jap aku .huhuhu

huh! sy suka llaki ini la.. ensem.. plg best part dia menangis tu..
lon galak keu droneh..
wakakakaka..

oo ya kan, bulan posa plak tu yg u start gila dgn bliau ni..

Lizz,
aku pun dah setahun kemusykilan..
wakakaa.. tp aku fokus ke bacaan sheikh ini je.
yg lain2, aku x fokus sgt coz lain negara lain mazhab kan..

alyn,
eh sebelum la...
kan masa posa tu manada kita online...
sebelum i practicum dlu tu....

oo ya plak..
br thaya igt..

huhu... sedap sore dier... layaan

Adry Sabry @ http://www.adrysabry.com

Yup,
aku suka sgt dgn suara sheikh..
n lupa mo tulis,
adik sheikh salah ni, penyanyi nasyid.. yg famous jugak la.
Ahmed Bukhatir..

u amik dia i amik adiknya la..
wakakkaka..

itu pun kalau diorg mau...
wakakaaa...
adik nya ada jugak di youtube tu...
klu u mau, amek la..
aku suka abang nya jak... haha

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget