ye.. akhirnya aku jatuh cinta...
beliau sgt smart.. berkarisma... klu tgk, mesti aku tergoda...
sekali tgk, macam sasah <-- wujudka perkataan ni?
aku cam mo jak beli hp ni.. tapi kan, belum ada lagi di malaysia ni... coming soon konon..
tapi harga pun cantek jugak la...
apa mcm? okay ka HP ni?
size 47.0 x 100.0 x 14.0 mm
1.9 x 3.9 x 0.6 inches...
jadi, bersempena bulan puasa ni, saya ingin menyeru sahabat2, rakan2 taulan, sekiranya anda ingin membayar fidyah, zakat, sedekah mahupun bagi duit raya, sila la kirim kan kepada aku yg di ambang kepokaian ni.... (sila bayar dgn cash).. huhu..
siapa mau sponsor aku beli hp ni, lagi dialu2kan.. wakaka...
ops.. telebih sudah ni.. tadi pagi ceramah agama ada disebut, semasa berpuasa, tinggalkan la perbuatan sia2.. jadi aku mau tgglkan la dulu entry tiada manfaat ni.. ciao...
Waktu berbuka : 6.12 p.m
Selamat berbuka saudara/ri seagamaku...

5 COMMENT(S):

kita kongsi la phone ni..daytime u pki nitetime i pki..wakakakak

heh...
tiada makna kalau itu...
bagus i pakai hp canggih i...
boleh jugak la klu u mau kongsi dgn i... u amek yg kol2, i amek yg sms..
wakakaa...

walaweh...smart r phone 2 bro...chunnn...

waktu berbuka 612? isk2, maken awl ko buka.

aianna...
ape bro2 ni...
ko igt aku nyah ke ape..
wakakaaaa...
wanita ayu mcm aku jan d bro kan..
hahaa..
Smart kan?

moon,
a'ah..
besok 6.12, lusa 6.11 ... hehe...

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget