Lebih kurang 9 ari lagi mo raya..
so aku mo tanya saudara saudari sekalian..
Lagu raya yg mana faveret anda?
aku sgt2 suka lagu Seloka Hari Raya -- Uji Rashid & Hail Amir,
Ku pohon Restu ayah bonda -- mamat exist
dan Suasana Hari Raya -- Anuar Zain & Elina...
pendek kata lagu2 raya lama memg best2...

9 COMMENT(S):

teacher...sy suka ku pohon restu ayah bonda....hurmm...teacher pls nyanyikan sergkap..sob sob... ;P

tak boleh...
nti kena jemput pulak buat performance mlm raya...
haha...

salam... selamat aidilfitri 2008

aku xsuka suma lagu suma sama jek,,xda variasi langsung buat lagu raya baru ni sama jek bikin sakit telinga jak dgr..huh!!

aKU paling suka Suasana ari raya- Anuar Zain..best banget..hihi...

smua i suka ni..
tp ada 1 tetggl..
halaman asmara ziana dgn awie..
huahuahua..

aku sker semue lagu tuh,tp ade lagu aisyah yg cam joke2 sket tuh...ape daa tajuk die???huhuhu...

lagu2 latest zmn skrg aku xsker dgr kecuali lagu2 ct jer...yg lain aku rase nk tutup radio je dgr :P

aku tulis tiga lagu ni tapi rupanya banyak lagi lagu fave ku...
Halaman asmara..
Hai selamat hari raya..
Selamat hari raya...
pendek kata lagu dulu2 la yg bagi feel raya...
klu lagu raya baru, ish, bagus ku dgr lagu2 dlm iklan..

aku sukak 1 lgu ba, tp malu aku mo tulis coz i hate pnyanyi dia..
lgu sesuci.. haha

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget