arini 24 ramadhan...
dan puasa aku masi penuh...syukur...
rasa2nya...
berpeluang ka aku berpuasa penuh tahun ni??
aku hrp smpi la hajat ku puasa penuh tahun ni...
klu di makbulkan...
memg aku antara wanita yg bertuah...
hmm...
tp klu besok lusa aku diberikan cuti puasa...
aku tetap bersyukur sebab dpt puasa lagi tahun ni...


*tp 2 ari ni tanda2 utk bercuti puasa telah menjelma dlm diri ku... huh... nervous ni...*

3 COMMENT(S):

so.. caner..? dah bercuti-cutian ke belum?
best kn kalo dpt full pose.. tapi.. ape kan daya.. *sigh*

^cik.weeda^,
stkt ni lum lagi...
25 ari dah i pose ni..
tp tanda2 dah ade...
kering kontang dah tekak ni.
hrp2, i bleh postpone wktu kedtgn fenomena itu..wakakaa

aku pun masih penuh kak bie...heheh

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget