khamis - 25 sept/ramadhan -
aku bercuti.. sebab mo selesaikan medical checkup.. kerani dah tanya berkali2, jadi aku malu pulak mo tunda2 hantar benda tu...jadi, seawal 8 pagi aku pg hospital..
(aku memg sgt tak suka pg hosptl). 2 unit yg aku jejakkan kaki adlh 2 unit yg paling aku x suka singgah mahupun bersantai2.. Unit Makmal Klinikal... aku memg tak suke tmpt ni sebab aku mudah teruweekkk klu santai2 d tmpt tu... apa x, sana sini org pegg botol kecil mo ambil n serahkan urine n kahak...ish.. pastu ada lak pacik tu terbatuk2 n selamba tahap tertinggi membuang kahak dlm tong smph.. ish... aku yg mnggu result urine tu, tabahkan ati n pekak kan jak la telinga..tp aku memg btul2 x thn la mendgr bnda2 mcm tu... serta merta prsn mo muntah tu ada...mnggu smpi jam 9 lbh, br dpt result.. i takde penyakit ok..
pastu pg ke Klinik Gigi.. smbil2 menggu tu, memg terdgr la bunyi2an yg menyeramkan.. aku memg x suka dgr bunyi2 dr bilik rawatan gigi.. org yg confident pun boleh jd takut.. huhu.. tp nsb baik tmpt menggu tu ada speaker, so ada jgk lagu2 di psg.. lagu BSB la ronan keating la, lagu dusun la, lagu raya la... smpi giliran aku.. kejap jak periksa gg.. doktor tu ckp, mo buat rawatan trus?aku "ah??".. nsb baik pembantu dia ckp "ni m.checkup ni".. tp aku akan pergi merawat gg ku.. ada mo tmpl skt.. n cuci.. tu jak.. tgk la ujung thn ni..
pastu sdh siap,aku pg ambil result ujian air kencing (dadah), sah2 la negative kan... i ni bersih dr najis dadah.. pastu amek hasil Xray... ikutkan ati, aku memg mo upload hasil XRAY tu d entry ni, tp aku fikir dlm2, aku rs x payahla.. mcm mendedahkan aurat ku pulak klu letak gmbr tulang2 ku di sini.. pastu hntr borg, g jmpa doktor.. smua ok... i normal ok!... tp aku mendapat nasihat bermanfaat dr doktor wanita muda tersebut...
"dik, ko pakai spek kan? pakai spek ya... teruk mata ko ni"..aku tersengih2 je mengiya2kan kata2 beliau... ish ish... mlsnya mo pakai spek tiap masa... tp aku akan cuba mengikuti nasiht beliau, maklum la, doktor tu pun boleh la dikira lawa jugak.. aku yg playboy ni memg suka dgn org2 lawa... wakaka..
so kepd doktor2, pembantu2, pelatih2, yg tlh menyelesaikan m.c aku tu.. thanks aku ucapkan..
korg memg bertuah sbb berpeluang berjmp dgn cik santai ni.. bloggers lain mana la ada peluang berjumpa i ni...wakaka..

Jumaat - 26hb
life aku biasa jak bah... pagi pg kerja... tghari balik... mcm biasa jak..
bukak posa km sekeluarga mkn bakso daging n bakso tenis.. uh nyum nyum... aku memg lama sdh x mkn bakso ni... so, pembelian bakso ni dirancang oleh aku n adik bongsu ku yg kepingin mkn bakso sejak ari rabu lalu... kami berjaya membeli bakso di fujimart pd pukul 5.30 ptg dan smpi d rmh pd pukul 5.55.. 6.05 ptg, kami berbuka...

4 COMMENT(S):

yuckkssss..

ooo.. maksudnyerr ko ni sihat waalfiat la yerr.. hehehe


Adry @ http://www.adrysabry.com

eiiyuckkeeeee..
dpt ku bygkan bunyian2 itu..
uhh syy mnyampah

obor2,
apa yg anda yucks kan itu?
the kahak?
or the bor?
wakakaa...

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget