ari sabtu...
ye, dari pagi mak aku sibuk mengemas n menghias rumah... aku besa la, mesti la bertugas dlm bidg yg aku lama sudah ceburi dan hanya aku jak yang arif psl bidang tu...
ya.. bidang membuka dan memasang langsir... huhu.. aksi panjat memanjat berlangsung.. maklum la, tingkap rumah ku ni tinggi2 belaka.. aku heran la apasal kakak n adik2 ku x dpt menandingi bakat ku dlm memasg langsir n panjat memanjat ni..wakaka...
kemas apa yg patut.. smbil2 tu aku pasang lagu raya... ceh.. semangat raya betul dah aku ni..
actually kami sibuk2 kemas rumah ni sebab ari ahad bersamaan 28 sept ni, kami akan balik rumah di Kota Kinabalu... Balik ikut jalan darat.. Naik kereta.. berlima...
so makna nya dr ari ahad smpi raya ke 4 aku n fmly akan berada di KK..
n balik kampung bapa aku..
perjalanan ari ni memakan ms dlm 8 Jam..
smga perjlnan kami sentiasa dilindungi Allah..
Selmt sampai d KK..
Sekian...

4 COMMENT(S):

cik santai, selamat pulang kampung..ati2 dalam perjalanan..hope raya thn ni best..nnt da balik twu, jemput dtg umah k..

cerita yang hampir sama saya alami. salam aidil fitri.

Have a safe journey... aminn

Adry @ http://www.adrysabry.com

Thanks to cik rama2, encik azli n adry...

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget