Memandgkn rakyat2 jelata Sabah bercuti arini, so aku ditugaskan membawa mak n my one n only bro g jln2 cari baju raya adik aku tu... Cari punya cari punya cari, km terserempak dgn my English teacher ms drjh 5 - 6 dlu.... Mcm dlu2 jugak, dia masi lagi jelita, lawa, cute wlupun anak dah besar2.. Dia masi lagi seorg yg suka senyum dan sgt menarik.. Dia seorg yg sgt lemah lembut dan baik.. disebabkan dia jugak aku amat menyukai bahasa English dari sekolah rendah lagi... dia jugak byk inspired aku n kwn2 ku.. Dia juga tlh mbuatkan aku menyukai profession keguruan.. She is my favourite teacher... she is Teacher Faezah Abdullah @ Agnes Matthew James...

Teacher,
Thank u for everything!

2 COMMENT(S):

cina ker atau apa teacher mu ni? cari baju di mana? hehehe

Adry Sabry @ http://www.adrysabry.com

Kadazan...
masuk islam masa tahun 1995 ka tu 1994 ka tu...
di mana lagi...
di servay..
hahaa...
kemaren tu mcm ada ku jmp lelaki mcm muka mu tp bukan ko bah tu kan?

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget