Semalam, aku menyiapkan buku rekod smpi jam 12.40 tgh malam..
sbb ari ni mo kena hantar..
dkt jam 1 aku tidur.. jam 4.15 aku bangun untuk sahur... makan jap.. imsak kul 4.33 ari ni...
jam 4.35 aku tidur balik pastu 5.15 bangun.. iron baju... besiap pg keja... jam 5.55 bertolak dr rumah... di pendekkan crita..
dr awal pagi lagi aku memg ngantukkzzzzzzzzz yg amat sgt sebab kurg tidur...
so, pas jak habis keja, drive, smpi rumah jam 12.15. tghari..
online kejap... kejap dan kejap smpi jam 2...
jam 2.10 aku berbls pantun eh sms dgn adinda2 ku... pstu ZZzzzzzz...
then bermula la mimpi ku di petang ari...
mo tau apa mimpi ku tu?
aku bermimpi seorg jejaka hensem -- yg aku kenali -- telah berbuka puasa di rumah ku setiap ari di bulan ramadhan.. aku pun x tau la mimpi ku tu brpa ari... tp yg ku igt dlm mimpi tu, lelaki tu bbrp kali dtg rumah ku dkt2 mo buka puasa (yg penting lebih dr 1 kali)... bila dkt2 mo terbangun sdh, br ku perasan "eh napa pulak lelaki ni buka d rumah ku ni?siap berlagak mcm kuarga plak tu... bapa ku dia buat mcm pacik sendiri..." itu keconfusean ku...
olh krna confuse tahap maksima, aku pun tersedar pd pukul 4.20 ptg..
klu aku terlajak tidur smpi jam 530, rasanya mimpi ku tu smpi ke ari raya...
apasal aku x smbung tidur tadi... boleh jugak tau kesinambungan mimpi ku itu...
wakakaaa.. patut la aku rasa lapar yg amat arini.. rupanya dlm mimpi tu makanan berbuka telah tercatu disebabkan adanya makhluk lain berbuka d rumah ku.. huhu...
waktu berbuka arini 19 ramadhan - 6.09 p.m...
sekian.....

p/s : lelaki itu bukan encik ensem di entry sebelum ni...

5 COMMENT(S):

aku rasa ko dah angau ni. gatal nau nak kawen ni. tu kesimpulan awal aku. huhu =P

wakakaa...
wei, manade angau..
aku takde pun hengat sesiapa d bulan ramadhan ni.. yg aku igt, bangun sahur, g keje, berbuka, tido... tu je, takde maknenye nak igt lelaki2 yg takde makne dlm hdp aku...

Ehem ehem... mcm bau nasi minyak ni... hehehe

Adry @ http://www.adrysabry.com

wakakaa..
ui encik adry...
bau pizza yg tawau bloggers makan aritu yg aku tercium2 ni...
wakaka....

uii sapa jg yg anda mimpi ni?
portugis ka?
atau my bf yg u bnci tu?
wakakakakka

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget