memndgkan adik2 ku mengugut aku supy menyara hdp mereka...
aku dgn baik hati n ikhlas menunaikan tanggungjawab ku..
utk adik2 ku yg berada di KK...
ambil la duit ni...

7 COMMENT(S):

heh..

ini ni yg duit drug lord dr mexico yg kna tangkap tu kan..
my gosh!-ala2 kak ruffa u-
klu ini ni duitku, aku tidur betilam kan duit..
hwahwhahwah

Uish.. nak duit raya leh?? hehehe

Adry @ http://www.adrysabry.com

Adry,
ambil la sedozen ka 2 dozen ka.
aku ikhlas...haha...

iya.. duit encik drug lord.
klu aku jan kan tidur,
perhiasan rumah pun ku gubah pakai duit ni... bunga, alas meja, langsir.. wakakaaa

mcm ku kenal pic ni dicilok drpd mana. heh!

wowww~
banyaknya duit!!
kalo la rezeki kita semurah ituu..
(tapi yg halal la)
oh god!

yaAllah..makbulkan lah doa ku!!
=)

yummm yummm... money money...

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget