Sblm trus masuk ke topik utama, i nak ucapkan Te amo Roger. (Sori, terguna bhsa ibunda cik Rafa.wakaka).. Wlupn kalah, u memg tetap no 1 di hati i. Cuma, Rafa memg deserve it. Daya Ketahanan beliau sgt tebal.

Hari ni hari rabu, so turn rumah sukan c.s utk turun berlatih untuk sukan sekolah. Hari ni, tidak boleh TIDAK datang krna i dah ponteng last wednesday atas sebab2 tertentu yakni saya malas. Jadi utk tidak menjejaskan imej i, jadi i paksa diri i turun utk melatih pelajar2 petg ini. atas sbb2 tertentu, saya tiba lewat di sekolah pada pukul 4.15 petang. Ini kerana Housemate mak saya meminta utk saya ambil beliau di sekolah. jam 4.15 setiba di sekolah, saya berurusan dgn 2 orang peljr saya, mengenai biasiswa. selepas itu saja menuju ke kwsn kantin. smpi di kantin,
Cikgu M (bukan nama timangan), "balik la, hujan!"
Cikgu Santai (bkn nama sbnr), "iya!"
baru mo tunjuk rajin, keadaan tidak mengizinkan, ish ish. klu keadaan mengizinkan, sy pulak tunjuk malas..

0 COMMENT(S):

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget