disebabkan saya tidur amat lewat, iaitu dlm kul4.30 pagi, so,pagi ni dalam puku 11 baru i tersedar dari tidur. sebangun saya dari lena, rumah i kosong. tggl i sendiri. i tgk smua benda tak berfungsi. apa artinya samua ini? (pinjam skrip film p.ramlee dlu).. 2 - 3 kali try charge hp, on tv, astro, lampu, kipas.. oh no! bekalan electric x da. huh! geram. dan bosan. so aku menceriakan diri ku dgn memasak di dapur. ye la, adinda ku akan pulang tengahari nanti selepas latihan kriket.

sesampai si adik, saya brtanyakan mengenai kematian karan di rumah. rupa2nya sejak pukul 9 pagi lagi. cis! sy sangat geram. kemudian, saya berkeputusan utk membuat aduan, saya kol SESB. tet tetttt... pgglan anda akan di sambungkan bla bla bla.. lagu di pasgkan...

Pegawai : selamat pagi, sesb.
cik santai : erm saya kol dr tetttt, apasal xda electric ni ya?
pegawai : ye cik , dari mana?
cik santai : dari tetttt...
pegawai : jap cik saya cek dlu.. ermm... cik, klu ikut sistem kami, tiada penutupan bekalan electric. cuba cik cek meter atau....
cik santai : errmm masalahnya, bukan rumah saya jak ni. semua rumah di kawasan ni. kecuali satu rumah tu jak yg ok..
pegawai : erm boleh bagi no pon dan nama?
cik santai : saya cik santai, no 089 -xxxxxx.
pegawai : ok, nanti saya hantar orang pg cek, ada apa2, saya kol balik.
cik santai : ok terima kasih..

selang 10 minit.

tet tetttt... tet tetttttttttttt..

cik santai : hello..
encik x : helo. ini cik santai ka? dari tettttttt
cik santai : ya saya.
encik x : sy dari sesb ni. masi mati ka karan ?
cik santai : ya. masi lagi..
encik x : ok nanti kami pg sana la. tapi.
cik santai : ermm ya?
encik x : (ketawa) sudah kawin?
cik santai : hah?
encik : sudah kawin ka? hello? sudah ka?
cik santai : [yenna dei.. sudah i tension ndakda karan, dia buat lawak pulak.]
tettttttttt.. sy tamatkan talian telefon.

9 COMMENT(S):

wahahaha buduh..
klu aku, aku ckp 3 suda ank ku.

bilg mem, bukan jugak dia nmpk, klu mamak,mamak ckp, knpa? klu aku single ko mau ka? ko pinang la aku.
dei, ndak la i. wakaka..
nasib bek aku bagi pon rumah, klu aku bg no ku, mati la aku di msj.

hahahahaha
dia terpikat ngan nickname "cik santai" kot.

haha.. takde2.. merepek je org sesb tu.

hihi..klu ak kan cs, ak letak tpon jugak..lelaki pengecut la bh tu kn ckp dlm tpon jak..mentang2 ndak tgk muka..haha...

wakaka.. jan emo2 same. haha.
mls ku bah.. sudah la kita baccat dgn servis dorg, mengasi pegal lagi.

ahahahha. tersangat la kelaka. misti suara cik santai begitu merdu sampai org karan tu terpikat. huahuahua.

erm, mlm raya tawun lepas,1 kampung cw blackout. sengal tak org2 karan neh?da la masa tu kitorang x start masak utk raya lagi. hehehe. yg tak best tu, bila tepon, kena ckp dgn mesin. geraaam je rasa bila mesin tu ckp.. 'anda di barisan 65'. huaaaa!! rasa cam bakar je bangunan 'karan' tu.

wakaka. lain kali ko cakap, saya nyah! hahaha

beraninya dia mengorat pasangan i nie! mana dia? biar i cincang2 dia

eh.. ok gak cadangan daripada encik/cik pengomen yg di atas ni. u cakap la u nyah. in fact u mmg nyah pun

wakakaka :P

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget