Biasala kan, sudah semestinya dari zmn berzaman, kurun berkurun, dari dulu smpi sekrg dan akan datang, tiap kali tahun baru, semua berpusu2 (samada dlm tv or sms or call or email or blog) tanya apa azam baru. semua sedaya upaya mencari dan mengenal pasti azam baru walaupun azam tahun lalu dan lalu lalu tidak tercapai..
azam yang popular, tahun ni nak jd yg lebih baik dari tahun2 sudah.. copy and paste dlm hati tiap2 tahun..
tapi aku sebenarnya kurang azam-berazam ni... aku bukannya bersungguh-sungguh pun mau berazam..
dan tahun ini..
aku menanam azam. azam baru untuk nafas baru di hari pertama di tahun baru.
azam ku : aku tidak mau berazam. daripada memikir azam, bagus aku memikir nazar.

-tamat-

update..
tetiba aku rs aku perlu dan mesti menanam azam.. ish...

3 COMMENT(S):

ahahha. kelaka. sebut psl nazar, baru teringat x abes posa ganti lagi. ces betul lah..hehe.

alamak posa x ganti lg...adoi...

i puasa baru2 ni dah ganti..
best2..
tp lum byr fidyah.. wakakaa...

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget