sy baru mendpt panggilan telefon dr seorg pegawai kerjn yg menugaskan sy utk melakukan khidmat masyarakat.. nmpk nya saya terpaksa mengkerjakan diri buka sekolah ni. maklumla cikgu.. wakakaa.. tapi yg nervousnya, aku kena ajar budak pmr n spm.. ish ish.. jahanam la budak2 tersebut oleh ku.. haha.. subjek sains n bio lagi tu. so terpaksala aku mengstudykan diri sblm buka sekolah coz aku memg 1 apa pun xtau apa isi kandungan sains n bio.. lupa.. maklum la, orang sudah dkt2 suku abad ni.. apa-apa pun, sy merasa berbesar hati utk menimba pengalaman baru di tahun baru.. nmpknya azam thn baru ku (aku x mau berazam) sudah expired. aku terpaksa menanam dan menuai azam baru. huhu.. tp yg paling meneveskan gua, pengetua sekolah tu bekas cikgu i la. mati aku. nta2 dia x redha aku ngajar di sek nya.. sebab aku antara murid yg paling bergiat cergas dlm aktiviti tidak menghantar kerja rmh subjek yg beliau ajar.. bukan salah aku. cikgu tu yg bagi kerja rumah ari2 tanpa henti. manala aku larat mo buat hari2. dah la byk mau buat jadi aku berazam utk memberikan kerja sama yg penuh dan bekerja dgn penuh komitmen dan dedikasi utk menghapuskan imej buruk ku di mata beliau.wakaka..

ps : tahniah buat pelajar PMR 2008 SEMAI yg berjaya memperoleh 9A , 8A dan 7A. dan semua pljr form 3 espcly kelas 2SA 2007.
: tahniah jugak buat PMR 2008 SMK tawau. 20 org lebih berjaya mendpt 8A. smga smk twu semakin sukses.

10 COMMENT(S):

cik santai jd cikgu ye...
slmt mengajo..mak bapak i pun cikgu gak...fenin dilot tgk buku2 student kat umah manyak sgt...

Dilot,
sepening2 dilot, cs lagi pening.
x larat la nak lyn bdk bwh umur..
byk kerenah..haha..

haah, bdk bawah umur banyak kerenah.
kalau budak matang, tak banyak pon.
kan? kan? XD

a'ah budak matang x byk kerenah mcm k.lyn..
klu mcm in, haiii, pening la kak b layan..
hahahaha

mak cik ni dah lama ngajo...tak penin pun!!!!taka pe jadikan tugas cikgu sebagai ibadah....manyak pahala..tak nak ke....

mck yg dah lama ngajo,
nak.. nak...
itu la nak ngajo ni..
ye la2, tak penin pun..
haha

er...kenapa kah kak alin yang respon? mana kak bie sayang ku?

ek..
komen kat atas in,
guna id alyn tu,
sbnr nye kak bie..
x prsn lak tergune id kak alyn..
huhu..

boleh pulak macam tu...ni kes menipu readers. eish eish eish.
nasib baik in perasan.
ni la contoh baik untuk bakal jadik cikgu - teliti.
owh, terase bangga la pulak ada ciri teliti tu. n_n

tahniah in...
in memg mewarisi ciri2 mck yg dah lama ngajo kat atas tu.. huhu..

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget