selepas waktu rehat td pagi (9.40 - 9.55), aku ada kelas. Science 3G.. fhm2 la klu kelas G, anda sedia maklum kedudukan kelas itu terletak di mana. dlm tgktn 3, kelas G adalah kelas terakhir.
so, bunyi loceng, aku terus angkat beg, fail n buku, menapak, menuju ke kelas 3G nun jauh di sana.
utk smpi ke kls tersebut, aku perlu melalu tempat letak kereta.
tgh melangkah menuju ke kelas (kedudukan ku d tempat letak kereta), 2 org pemuda berjalan mengekori ku, 1 meter di belakang ku.
tanpa menoleh ke belkg, aku meneruskan perjalanan.
tiba2, salah seorg dari mereka bersuara.
"Jangan bergerak! Kami perompak!"..
kali pertama aku dgn selamba meneruskan perjlnan.
kali ke 2.
"Jgn Begerak. Kami perompak!"
aku menoleh! tak semena2, "Heh!"
Pelajar i, budak 3G.

6 COMMENT(S):

haa!
kantoi!
cs mengajar student jd perompak rupanya.

hahahahah.
sengal betul la budak2 zaman skang neh.

bdk2 skrg memang kreatif..
cikgu pun diorg nak main2 kan.
nakal.. tp x jahat..
huhu..

kalau tringat benda ni i tketawa ketawi u noe

nasib baik dlm kwsn sek,
klu luar sek, i yg rompak dorg balik.wakaka

samela kite....
duk melayan bdk pening...
last2 cgu yg pusing huhu

huhu.. budak2 zmn skrg memg makin inovatif.

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget