aku x fhm dgn kantin tmpt aku kerja.
lmbt yg amat.
padahal mggu ni baru mggu ke 2 berkhidmat.
klu awal2 tahun memg dah mcm ni servis, adoy...
slow la. klu order yg kena goreng ka msk ka apa ka tu boleh terima lagi.
td pagi aku minta mee hoon sup.
bukan susah pun. mee, telur, ayam, daun sup n bawang goreng tu,
letak la dlm mangkuk. pastu masukkan la kuah.
itu pun mau 10 minit.
isnin plak aku order mee goreng n telor mata sapi.
adui. itu pun makan masa berminit2. klu customer ramai yg amat, x pa jugak. boleh di maafkan.
nasib baik la harga mkn minum semua murah.
mee hoon sup + teh susu = 2.80.
mee goreng + telur + teh o = 2.20.. kira murah la tu kn..
tapi apa pun, kepada macik2 kantik SMK--, sila lah bekerja dgn kelajuan dan momentum yg sepatutnya.

7 COMMENT(S):

bukan macik tuttt ka suda?
eh konfem la ba..
tahun 2003 ba tu..
hahahahha..
xkanla dia trus yg menender kantin tu..
wahhaha

bilg mem beliau di SK Batu 4.
nasib baik bukan beliau di tmpt kami tu.

bagus i bukak kantin. mesti begedil aka pekedil i laku.wakakakka

ah.. nggak mau..
wakaka..

Lambat sangat, bawak bekal dari umah. Atau buat sendiri apa2 nak makan, pas tu mintak mak cik kira. Nasib le, buat banyak tak ikut sukatan bayar le lebih...jangan ribut2....buat mak cik kantin mogok,lagi haru....

uhuhuuuu..
kak bie, kalo cni telor mata kerbau.. ahaha

isk, lambat nya juak!
kalo aku mejok sda tuu..
wakakaaa

tapi, murah nya yaaaa~
huhuhuuu

iya. eran jugak aku..
ari2 aku makan 2.20.
pdhal betukar2 apa ku makan.
haha.
x boleh mahal2 bah.
budak2 sek i tu 80% low income famalia.
majoriti anak buruh, pekeja kilg..
or keja2 yg besa2..
ko tau la klu d twu ni klu gitu2 keja plg2 250 - 500 jak.

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget