jap lagi aku mo pg majlis kawin kak mimie yg ku kenali sejak dr sek rendah lagi...
adik dia ni sekelas ku masa drjh 6 dlu..
kak mimie lak jadi senior ku masa di sek men agama, masa aku form 1, dia form 5..
kiranya dia ni skt2 jadi protector ku...hahaa..
pengawas kan, so ada cable kebal la supy x kena buli...
fmly pun memg kenal dr aku kecik2 lagi..
pagi2 tadi, masa aku tgh kusyuk mo smbung mimpi, pengantin ni kol aku suh dtg.
cis... memaksa sungguh.. aku tau la aku VVIP..wakaka..
dah tu siap bagi warning jan bawa hadiah yg dia x berkenan mcm set gelas n frame....
aku pun siap kena warning oleh adiknya supy jan pakai baju glamor...
Helo cik Jura, i pg majlis kak mimie memg nak pakai baju tidur jak... huhu..
ni baru mo besiap ni...
lebih kurang 35 - 40KM mo ke rumah nya dari rumah ku ni..
Majlis bertempat di Merotai Besar...
ok la.. bye2...

*klu aku sudi bergmbr nanti, nti aku upload pic... tu pun klu aku sudi la mo begmbr di majlis tu*

2 COMMENT(S):

wakakakaka..
patutpun u jumpa c macik2 tu ah

wakakaaa...
u jeles ke?
wakakaaa

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget