kenapa?
actually layout ni aku testing2 jak.. mo try tgk.. pastu mau ubah balik x smpt pulak semalam..
n then aku mau ubah balik arini tapi...
x boleh.. ada prob.. berkali2 i try tp x dpt.. kenapa?
kenapa?
aku x tau kenapa...ish..

bagi menjawab soalan d entry sebelum ni..ini jawapan ana (tetiba mau trep2 arab..wakaka)
lagu di Bawah ni bertajuk DAN BILA....
OST film indonesia OTOMATIS ROMANTIS..
aku memg suka lakonan Wulan Guritno n Tora Sudiro.. Diorg belakon memg mcm real jak..
memg fantastic... i like... two thumbs up...
n dlm film OR ni, waduh2.. gue suka banget dgn lakonan Marsha Timothy...
Hebat banget lakonan beliau..
mcm x belakon jak ku tgk bah.. real betul... ish...
pendek kata bagus la film OR ni... tema n mesej mo di sampaikan pun sgt simple tapi realistik..
Film ni ada unsur2 komedi romantis... yg paling penting film ni Santai jak...
i kan cik santai..mesti la i suka tgk film santai, layan lagu2 santai <-- bukan album awie ya...
siapa yg lum tgk, i syorkan tgkla movie tu... tp x payah la kamu tgk...
haha..

lagi 2 mggu aku terpaksa ikut perkemahan unit beruniform..
aduiii.. ikutkan ati mls mo stay mlm d tempat tu.. tp aku dapat mandat yg sgt penting...
AJK RIADAH / AKTIVITI... mana la patut AJK xda time buat aktiviti mlm...
stay pun stay la.. anggap jak cuti2 malaysia...
jadi kepada mereka2 yg bertggjwb memberikan aku mandat yg besar n sepenting itu,
aku ucapkan terima kasih byk2... aku rasa terharu..haha..
serius ni.. ya la.. jadi org penting.. best buli budak2 time aktiviti2 begitu...
tp yg x bestnya, time perkemahan tu budak2 tidur si challet.. adaka patut...
patutnya di kemah la.. klu perkemahan tp tidur di challet, itu perchalletan..haha..
apa2 pun, smoga program tu berjalan dgn lancar dan dilindungi Allah..
kepada bloggers, selamat Ujung mggu... hihi..

3 COMMENT(S):

erk.. sudah tukar ka..?
cuteeeee nyee :)
hehe~

selamat berhujung minggu cik santai..
jeles nih..
i dok umah je wiken nih sensorang..
huhu~

huhu...
actually ni bukan jiwa raga cik santai... tapi.... tak pe la... try2 je layout ni...
hujung minggu ni ahad je dpt rest..
sabtu ade majlis raya kat sek..

oo.. yek puang..
OR tu mmg hebat n lawak..
kan win?
beketawak jak kita nengok hr tu..
c dave jgk la yg plg ensem..
huahuahua..
yuckkk!

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget