ari ni aku ajar Sivik kelas 4E (kelas akhir)..
mo kawal budak2 ni memg sgt menyakitkan jiwa raga...
so Tema arini Kenali Malaysia..
so aku suh la budak2 tu lukis bendera, jalur gemilang...
dgn berlagaknya sorang budak cakap "bendera? ala, senang.."
aku x kesah la sng ka susah ka yg penting bdk2 ni buat kerja,
xda la mo bersilat sana sini, taichi la bekoir la..
fhm2 la budak kelas belkg2 ni kan..
berdsrkan pengalaman, so aku dpt jgka jgk la, mesti ada budak2 yg susah mo buat bintang 14 bucu..ada beberapa budak yg xsedar diorg buat bintang 5 jak..
ada yg 13 ada pulak telebih smpi 15..
ada pulak, oleh kerana bersusah pyh buat bintang 14,
asyik lukis padam lukis padam, smpi terkoyak buku tu...
bila dah siap, aku suruh hntr..
masa tgh periksa hasil kerja budak2 ni...
aku terblur melihat hasil kerja 3 org peljr..
kamu tgk la sendiri..



sah2 bendera ni salah format... huhu... dgn niat jahat aku, aku sempat snap hsl kerja diorg.. huhu..
bukan niat utk mengutuk tp mo berkongsi..haha...

2 COMMENT(S):

waina.. kishil klu ini tulisan..
tukar la ba layout u..

wakakakaka.. anda ni kijam le..
adaka d post d cni..
tp lawakss..
tebalik lg tu.. adeii

sukati i le..waakaaakaa

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget