sejak mggu lalu,
lagu ni selalu terngiang2 di telinga i..
ntah la napa aku rasa best betol lagu ni.
ari2 aku layan lagu ni...
bukan sebab lirik *lirik memg jiwang banget ni*
but i suke lagu nya...
tp gabungan lirik n lagu memg mantep banget!

Mungkin aku bukan yang engkau mau
Jauh dari kesempurnaan yg kau tunggu
Aku hanyalah aku, yang mencintaimu
Dan memujamu selalu...

Mungkin engkau tak akan pernah mau
Menjadi dirimu yang aku tunggu
Hanyalah aku yang mencintaimu
Dan memujamu slalu

*
Dan bilakah waktu
Kan membuatku mengerti
Aku disini Menunggumu slalu
Memujamu dalam sembunyi...

Mungkin hanya bayangmu yang temaniku
Dirimu tak mampu kugapai dan sentuh
Hanyalah aku yang mencintaimu
Dan memujamu slalu

**
Dan bila waktu tak pernah
Membuatmu mengerti...
Maka izinkanlah aku
Tetap slalu mencintaimu...

Hanyalah aku yang mencintaimu
Dan memujamu slalu

7 COMMENT(S):

lagu apaka ini?

OST OR

OST OR?? ndak ku faham short form ni..

Adry @ http://www.adrysabry.com

lagu apakah? ui. mintak ba layout kiut2..

sengaja ku supaya kamu x paham..
memg aku berniat jahat x mo bgtau kamu..
wakakaa...
nti aku bagitau...

ayeen,
nti i bagi...

lagu apa ni kakbie?

or tu ape?
bes ke..?
kat cni taklei bukak utube..so taklei nak dengar.. huhu~

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget