encik atau tuan yang berkenaan,
saya ingin buat aduan ni...
kedai hotlink d giant tawau tu, jual topup celcom kena charge 50sen..
contohnya mo beli top up rm 10, dia jual rm10.50...
bukan saya yang mau beli... kakak saya...
jadi saya cakap x payah la beli....
bukan apa encik, ndak kan la kedai topup hotlink n kedai topup sebesar itu,
masi di kawasan bedekatan bandar, jual topup macam tu..
ish ish sungguh x patut....
jadi saya sangat tidak puas ati ni...
sekian encik...

6 COMMENT(S):

kalo mcm tu ko beli jak la online. memang menguntung betul. adaka patut caj 50 sen. spuluh org suda 5 hinggit. jum2 wat aduan d balai!

ya moon.. tu ku geram..
klu kedai di pedalaman nun di ulu2 sana, d brumas ka kalabakan ka boleh ku terima..
ini di giant tawau... cis..
ya, memg topup online jak pun....
tp klu num2 smpingan mcm celcom n digi ni mls mo topup byk2...
hahaa... online kan 10 ke atas..
klu 012 tu, onlne jak ..

apa lg repot la dgn lakik kak inang..
ehh, xda plak sda dia d twu kan?
wakakaka..
cilakak la lgu mario ni..
teke**** i.. wakakaka

wakakaa...
tett...
blog ini tidak gemar mengeluarkan perkataan lucah u tu.. wakaka

ya ampun! bodonya giant tu...

hahaha..bodohnya c alynn nie...
getek!!

itu la...
kedai HOTLINK lagi tu..
menympah nya aku...
trus u larang kak jus beli...

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget