actually di tgh mlm yg indah ni, aku mo tulis psl Kehebatan Dubai...
nta sjk bila lg aku rs sgt kagum n tertarik dgn Dubai.. so mlm ni tetiba rs mo tulis psl Dubai...
Keunikan n tarikan yg ada di Dubai.. Smua info dah ada, tggl fikir, type n edit jak -- aiseh, mcm wartawan la pulok... tp tetiba mcm mls la pulak mo buat... huhu.. klu mo tau, org search sendiri gak tu kan? type jak Burj el-Arab, Palm Island-- Palm jumeirah, Palm jebel Ali, Dubai Marina, Burj Dubai bla bla bla... byk lg kehebatan yg ada di Dubai kn....
Tp oleh krna mls mo tulis byk2, so kesimpulannya aku upload 2 pic ni je la...











Pic 1 = amek gmbr dr atas Burj Dubai... bangunan Tertinggi Di Dunia.. Tp lum siap.. tp insyaAllah siap thn ni... Current Height 636.00m (pada 19.06.2008)... konon2 mo buat setinggi 821m.. ntah la, tunggu siap la br tau...
tp pic tu memg amazing kan? mcm x pecy jak tp memg btul...














Pic ni pulak amek dr balcony tgkt ntah ke brpa Dubai Marina... Gilak eh... x tau mo ckp apa klu btul2 dpn mata mcm ni...

5 COMMENT(S):

aku tertarik ngn bangunan tertinggi d dunia tu..napa perlu berlumba2 hasilkan sesuatu yang tertinggi dan terbesar tetapi belum sanggup hilangkan label terkejam??..

aiseh...
anda meninggalkn persoalan di sini.. tp sy mls nak meninggalkan perjawapan d sini..
haha.. xpa la, dorg kaya..
kita support jak, ngra islam jugak..
lgpun yg dorg cipta ni memg indah..
byk duit, buat la semampu dorg..
ngra kita ni yg x kaya mo melabur duit utk ntahapahapanta..
tp label terkejam tu,
susah jg la..
kita sendiri pn di tindas...
oh tidak...
ko x rs ka apa yg ku rs same?
kesian kita ni.. huhu...
tp ngra maju yg terkejam tu,
hmmm, kita patut lawan...
lawan demi keamanan.

my mom pernah pegi dubai, dia cakap mmg best kat sana. sume tempat cantik-cantik.

:)

Diza,
wah, best la ur mom dpt pegi sna..
tp memg kat sna cantik2 n hebat2 kn..

aku prnh pu dubai..tp,xlah jalan2 mane pun..area2 airport je..tu pun aku dah kagum thp kanggaroo dah..muahaha!! tp,sejujurnyer...aku teruje tgk pic ko upload tu woo

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget