skrg kuL 3.12a.m...
aku x tau nk kata tgh mlm ke pagi ke dinihari ke...
coz aku x tau bila waktu sebenar dinihari tu...
huhu....
thats y la title aku mcm tu...
skrg ni adik2 dah asyik meronda2 new zealand and tagaytay
(smstinya dlm mmpi...)
so aku yg duduk dpn laptop dari td..
yg konon2 nak tdo awal...
tp akhirnya tdo tak brpa nak awal..
baca blog mereka2 yg berkenaan...
dr yg aku knl - tak brpa x knl - n x knl lgsg...
n plg best bc blog seseorg tu...
aku rs lucu n kelakar...
coz tulisan die memg best...
dan yg menunjukkan die hebat..
apabila hati ku tergerak nak update blog ni lg ari ni...

(menguap jap... mata dah merah ni...kpla dah skt... tp bleh thn lg smpi ayat2 merapu ni hbs.. huhu)

bile bc ayat2 kelakar budak tu...
aku rasa aku mcm nak msk raja lawak la pulak..
confirm aku bleh menang...
mesti aku dpt wang tunai RM10,000 serta sebuah Nissan Latio Sedan 1.8 Auto dan trofi tu...
tp aku rasa x pyh la..
sebab klu aku masuk rncgn tu
diorg kena tukar jd Ratu Lawak..
huhu...
Tak komersiaL la nama tu.. haha...
baik aku buat lwk dpn fmly n kawan je la..
tak nyusahkn org nak vote2..
nak fikir tema...
nak bg kritikan..
buat banner tuk aku...

aku tgk tepi... left hand side..
aiseh.. aku leh type english rupenye...
aku tgk hp aku yg tak brpa nak canggih..
n dah tak lawa pd pndgn aku..
tp aku masi mencintai nya..aiseh..
takde sms... sapa la yg masi bgn nak sms aku kn...

e'eh... dah pukul 3.27.
aku rasa mcm nak tulis lg ni...
tp takpela..
aku sambg je la sok..
mungkin sok idea lg baik bkl menghempap minda ku..
huhu...
so aku rasa baik aku tidur skrg ni...
sblm kenyamanan mlm berlalu..
huhu...

zzzzzzZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZZ........

4 COMMENT(S):

la..ko tdo lmbt lg ke? klu aku tau..ingktkn ko bertukang lama sgt..hehe..aku pn tdo lmbt tp tak la smpi jam 4..hehe..jgn amalkn tu..nnt sakit kepala..cewah..ayat poyo dr aku..haha

memg poyo pun..
huhu... niat mau tidur awal...
tp biasa la manusia...
niat jak ada...
laksanakan belum tentu boleh..
wakakaaa..
telmpau asyik baca blog org...
tu la

ko mmg poyo sllu...yg tu aku tau...sejak azali dan sampai kapan pun..hahaha!!! mate aku skrg dah terbest lak tdo awal..muahaha!!

Lizz,
apesal la ko x hakis2 prsn dengki ko terhdp kepoyoan aku...
wakakaa...

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget