yeah. beliau sangat hot. eh. i bukan nak buat entry pasal kate winslet. mahupun kereta vios 3rd generation tu. aku mau cakap pasal cuaca. cuaca sekarang sangat panas. aku x tau berapa darjah celsius. tapi seriously, very hot. huh. tahap kehotan hari-hari yang berlalu sekarang ni mencapai tahap bila mana aku mencuci muka dengan pencuci muka, muka ku sangat kepedihan seperti ditusuk sembilu - ya, saya menerapkan unsur hiperbola yang saya pelajari dalam komponen sastera bahasa melayu (kini bahasa malaysia) semasa tingkatan 4 dan 5 dulu-- terima kasih cikgu2 BM ku. aku tekejut apasal pedih sungguh rasanya kulit wajah ku ni. biasa nya keadaan begini aku alami selepas acara kejohanan atau sukan atau camping jak. pastu panas dalam pun menyelubungi diriku sehinggakan terdapat kepecahan dinding-dinding dalam mulut. haha. pastu dalam lubung hidung pun mengalami kelukaan bukan sebab kecederaan tetapi akibat cuaca yang panas. huh. paling membuatkan aku menyedari cuaca sekarang sgt panas, pabila rakan sekerja menegur ku semasa makan di kantin,
"wei cik s, apasal ko makin gelap?" --kata beliau.
aku yang sangat tidak boleh menerima kritikan beliau "hah?"
beliau menyambung " ko kan cerah. sekarang dah gelap"
aku yang tersenyum simpul " ya. sekarang panas betul, kan?"
kami serentak memerhatikan rakan sekerja yang lain,"dorang pun makin hitam!!"
jadi, secara seriusnya, cuaca sekarang memang sangat panas! Hangat dari biasa!

2 COMMENT(S):

ko hitam sdh??
ndui..klu ak ni tebakar sdh kali..:p

rilek la..hitam itu menawan..:)

tgk mu ni
http://www.youtube.com/watch?v=hl7nwa35bgg

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget