hari ahad yang indah. rehat serehat rehatnya. tapi astro pulak nda bagi kerjasama yang bagus. tukar-tukar channel. cis. bedebah punya astro. xda pun show yang best. menyampah aku. rugi jak aku bayar bulan-bulan. sesudah mengoreng mee, kami setengah beradik dan padre bersarapan. madre bercuti-cutian di kota kinabalu bersama setengah beradik yang lain. sungguh berenak-enak pulak mereka bercuti-cutian di kk. satu beradik pulak di tanah semenanjung mencari rezeki yang halal. ahaha..

wow. sedapnya mee yang aku goreng. pastu kami setengah beradik meneruskan minit-minit percutian di hari ahad ini dengan menonton DVD Bed time stories yang aku beli di Eastern Plaza pada ahad yang lalu. sungguh santai filem ini dan amat menghiburkan hati ku. biasa la, kalau Mr Adam Sandler tu, filem-filem nya memang sgt luar biasa. hahaa.

kemudian, aku mematikan dvd tersebut, dan menghidupkan kembali astro. aku pun x ingat apa yang aku tengok dalam tv tu tadi. sangat tidak meninggalkan kesan terhadap memory ku. pastu kejap-kejap adik ku yg di kk memesej menyatakan hadiah yang beliau belikan untuk hari jadi madre besok. ceh. konon mau menunjuk-nunjuk kemiskinan beliau terhadap diriku selepas membeli hadiah. kenapa kau mesej aku? kan ko cakap ko ndak mau becakap dengan aku kalau aku belum gaji. hahaha.. ah sudah la u.
pastu aku tertidur. pastu terbangun. pastu tidur. pastu bangun. kesian tv tu bercakap sendiri. pastu tidur. pastu bangun. tgk2, movie CInta Kita yg di tayangkan di Astro Kirana. Cis. pastu i heran. apasal rumah sunyi. pg bilik. cek. si jejaka anak bongsu tidur. si perempuan bongsu memang beregu tidur dengan aku di dpn tv tadi. padre pun tengah tidur sebab semalaman tidur di tengah lautan untuk memancing. sungguh ndak da life la kuarga ku ni. hari ahad tidur jak aktiviti yang di buat. itu jak sebenarnya i nak cakap. i memang ndak da point pun mau tulis entry ni sebab i terlalu keboringan, si perempuan bongsu ni melayan cerita hindi ISHQ.

tadi i tertgk Wonderpets. wah, menarik juga cerita tu. haha. (aku bkn nya suka tgk kartun pun tapi terhibur jg tgk WP tu)

11 COMMENT(S):

haha. i pun suke wp tau.
*kami tak besar dan kami tak kuat tapi bila bkerjasama, kerja jadi mudahhhhhhh*

hihihi..
madre dan kami setengah beradik mau tinguk wayang.,,. ahahaha

cis. kurang asam kamu setengah beradik.
apa yang penting, kerjasama..haha..

telifon..telifon bebunyi...ade orang dalam bahaye..ade orang dalam bahaye..

ye wandepet..ade orang dalam bahaye..tecekik bijik durian belanda..kakaka

yea..amri raikan dengan amplang...wahahahaha

ape pulak tetibe amri tu..tu name pakwe u..tesasol plak

Hlovate (peminat isma n tomok), ko jangan nak menggosipkan diri i pulak. telefon bebunyi... ade manusia kena gosip. cis.. aku makan tak tercekik pon. tak tau lak ko. wakakaaa

padahal die yg gile fanatik bombastik terhadap isma dengan tomok tu..kakaka

wakakakaka....
u r crazy...
damn!! i mencari rezeki halal di tanah semenanjung..

mesti la. x kan aku tulis ko mencari rezeki di black market. wakakaa..
wei hlovate..
ko tolong sikit.
nak tgk diorg pun aku tak sudi oke..

wakakaka...
bos ku blg wakakiku...
btw, aku ada crush baru.. nama nya: brian haner.. aka synyster gates...
ko check la
band nya: avenged sevenfold....

wahahahaha. x sangke cekgu nih tertarik dgn wonderpets.
ingat! aper yg penting?

..


..
KERJASAMA!~
(^_______-)

Wakakaaa. cik weeda,
i pun tertarik tau..
terimpress je. wakakaaaa..

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget