6.00 pagi - di kala dunia sudah terang, daku tersedar dan tergesa2 menuju tempat biasa. perut tetiba skt.. pas selesai, aku amek myk kayu putih n sapu2 sekitar perut. kmdian i tidur balik.. huhu..

9.30 pagi - aku tersedar secara mengejut. pun atas sebab yg sama. perut memulas.. pegi ke tmpt biasa utk melabur. pastu sapu myk kayu putih pastu okay..

2.15 ptg - tgh tgk Friends, perut skali lagi memulas, trus g melabur.. cari vicks pastu sapu kat perut n kat tmpt2 yg sepatutnya..

5.25 - perut skali lagi memulas. haduih. masuk lagi tmpt biasa. sapu vicks..

5.30 - skali lagi melabur..

stakat ni 5 x aku buat pelaburan hari ni.. rekod kat rumah ni la ari ni. smua adik2 aku pun tgh skt2 perut n mengalami benda yg aku alami hari ni. tp aku yg paling kerap melabur.. penat2..

3 COMMENT(S):

aikk..
salah makan ka??

mgkali..
xjgk la kami tau..

eeee.. busuk!
berak kuat!

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget