sejak akhir-akhir ini, 2 - 3 mggu ni, scra senangnya, sejak bernafas d bulan disember ni, aku rasa bosan dgn dunia blog ni. x tau mo tulis apa.. ya la, aku bukannya sekreatif sue anna dlm perihal menulis entry, dan aku bukan juga sehebat blogger2 yg lain.. so aku memg x tau nak tulis apa dlm blog aku yg hina dina ni.. jadi kesimpulannya aku blur... mls nak update..
*permintaan ku kpda bloggers smua, tolg tulis entry byk2 n best2, aku cuma jadi pembc n pemerhati. tolong ceriakan hdp ku... hehe..

1 COMMENT(S):

don't give up and don't memaksa diri untuk post. Let the idea flow naturally.

Kalau memaksa, kualiti post akan jadi kureng..

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget