yang sebenarnya... dragon ball ada tujuh biji kesemuanya.. huhu.. kuar topik ayat ini..
(ayat ini salah krna ayat tdk boleh dimulai dgn perkataan yang. )
(lagi pembetulan, aku bukan lah peminat dan penonton dragon ball)
yang sebenarnya, aku sgt malas mau menaip apatah lagi mengupdate blog ku ini..
tapi bila memikirkan aku akan TIDAK mengupdate blog ini selama semggu atas sebab yang telah aku nyatakan, aku memestikan diriku untuk menaip entry kali ini setelah berminit-minit menjawab semua soalan d MOHE.

sehingga ke saat ini, aku masih lagi tidak merasa sebarang keterujaan terhadap konvo yg bakal aku hadiri beberapa hari lagi. entah knpa tapi aku tidak merasa gembira. bukan sebab aku memandang remeh majlis konvo dan bukan juga aku memperlekehkan majlis itu, tetapi aku hanya tidak merasa excited. jiwa ku cuma merasa kosong dan x merasa apa-apa.
memg betul apa yg kawan2 aku ckp selama ini, bahawasanya aku manusia tidak berperasaan.
huh! memg salah tanggapan mereka itu. krna aku memg manusia yg ada emosi dan perasaan.
buktinya aku punya perasaan lapar, bosan, menyampah dan sebagainya. haha.. biasa la, kita ni manusia.. pastinya punya perasaan. apatah lagi aku seorang perempuan.

mungkin aku masih belum merasa aura konvo sebab itu la aku tidak merasa teruja. x apa, 2 tiga hari lagi, mesti aku rasa teruja dan gembira. bila memikirkan nya, aku rasa x sabar pulak mau ke tempat kejadian. ermm..

aku akan fly pada rabu malam dan akan kembali (tapi bukan ke tawau, tapi ke KK) pada 24hb. 5 hari di sana kiranya cukup la tu kan? aku bukannya jenis manusia yg gemar bershopping dan jalan2 sgt. sekali sekala rajin jugak la klu hormon mau melihat dunia terembes dalam badanku.
Ini bermaksud, aku tidak akan menjenguk blog ini sepanjang 19 - 24 nov.

pada hari konvo itu, aku akan dapat menemui kawan2 yg lama tidak ketemu. hanya di situ aku berkesempatan bertemu mereka, terutama kak sue.
selain aktiviti rehearsal konvo, bergambar2, shopping, aku tiada aktiviti lain. cukup la tu kan?

sungguh merepek diriku malam ni.. apa la aku ni.. okayla. kepada yg memberi ucapan selamat terutama moon, terima kasih aku ucapkan.

Majlis Konvo Ku, aku mau datang sudah ni..
p/s : blog ini masi dalam pengubahsuaian.harap maklum

0 COMMENT(S):

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget