sebenarnya aku kenervousan dlm dua - tiga hari ni. ya la kan, ada interviu. tu yang takut-risau-seram semua terasa. takut benda yang di soal time interviu tu nanti aku termiss baca. aduh.. takut ni.. makin banyak baca makin banyak perlu aku search n baca lagi. arhhhhhhhhh.. takut nya. kerja pulak sejak dua ari ni memang penat + stress jugak sikit2. nasib baik esok aku cuti dan khamis aku kena hadiri interview tu di kk sana.

dengan perasaan yang kurang tenang, nervous, kehodohan, huhu.. nasib baik muncul pengubat stress ( kalau interviewer tu soal aku punca2 stress dan cara mengatasinya, mungkin aku akan jawab dgn jawapan ni. wakakaa). mo tau apa pengubatnya?? video baru dari ANAS TAHIR THE KOQ.. hahaa. dia telah mengupload beberapa video baru selepas menyelesaikan thesis beliau. patutla senyap sunyi jak beliau sejak dua menjak kebelakangan ni. memg kembang-kembang hidung ku dan adik i masa tgk video beliau ni. sangat menjengkelkan. haha.. video yg i serta kan ni video yg paling mengembangkan hidung. selamat menonton.

4 COMMENT(S):

hehe... lawak gak dia ni..

haha... adry, memg kilik2 ni orang ni. bikin tekanan gayaknya.. haha..

uit!!!


*wakakaka... LOL!!!

xdapat tgk video ni..lmbt...hehe..

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget