hebat. memg hebat bila dapat tau mohd dapat 10A1. tahniah. memg hebat.
tapi lagi hebat bila aku dgn lancar dan tanpa berfikir mengiya kan apabila dioffer jadi pengiring ke kem PLKN shan sui pada sok pagi, di hari sabtu jam 7 pagi, yg sepatutnya aku lalui dengan aktiviti padat seperti tidur-tidur-tv-online-tv-makan-tv-tdur-makan-tv-tv-tv. sgt teruja. tapi bila sampai rumah, baru aku terfikir, omg, aku lupa sabtu adalah hari bersantai. cis. aku terpaksa bekerja. eh, aku ikhlas. demi nusa dan bangsa.

1 COMMENT(S):

Terima kasih yang tak terhingga. Kami amat bersyukur apa yang Mohd dapat. Bayangkan lah, sebelum dia periksa, sampai mintak dia stop belajar, sepatutnya suruh belajar , tapi lain pulak kami - mintak stop!
Terlalu taksub belajar...aduhai!Takut tengok dia baca , tanya Ayeen macamana.

Gambar2 dia ada dalam Berita Harian, Kosmos dan Melaka Hari Ini...(uminya pun tumpang glamour you!!!)

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget