I want to believe.... ya! akhirnya..... akhirnya muncul jugak film ni...
penat aku tggu2 dr zmn sekolah.. huhu... My fave tv series ni... dr zmn sek rendah lagi...
tgk dr season 1.... Tp lum dpt tgk lagi la movie ni.... lum kuar lagi d daerah ku yg tercinta ni...
huhu.. takpe2... tggu skt ari je lagi.... jd kepada yg sdh tgk ni, tahniah la.. diri ku sgguh jeles.. huhu... tp x pyh la kamu mo kasi jeles aku, x pyh la komen crita ni x best ka apa ka...
sebab aku x perlukan pndgn kamu.. wakakaaa...

8 COMMENT(S):

biar la i orang pertama yg menjeleskan u

i tak jeles pun...
u dah tgk ka x tgk ka...
yg pntg i tgk jugak nti tu..
lgpun i rase u yg jeles dgn i..
coz i pakai laptop baru..
wakakakaaa

This comment has been removed by the author.

Cik Santai.. nak tanya, X files season apa yang terakhir sekali? aku nak search and download kat torrent ni..

Encik Arialun,
season 9...
ko download la ye...
pastu ko burn, then ko bagi aku..
hhuhuuu...
skrg ni aku ade season 1 je...
2-9 lum download lagi...

wokey.. satu episod aku charge ko RM1 je.. itu kira murah.. harga kawan-kawan.. kalu org luar aku charge RM5..

wargkh kah kah kah... joking je..

huhu...
nasib baik ko ckp main2...
mlm ni aku tgk X files! yes!
pukul 8.45mlm,
1 august,
sesiapa nak join, meh join...
tiket byr sndiri la....

eii, ada aku tjumpa link donlod movie..
td ptg aku donlod made of honor..
ada jg x file ni..
tp nti la aku donlod coz ada drama c heart i nk donlod

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget