Aduiiii... Bila la Maxis ni mo sihat sejahtera walafiat hendaknya...
Line "mcm" dah full, tp klu send mesej, "tetttttttt",
kaciwa jak aku akhirnya.. FAILED! cis....
klu dapat send pun, x yah la mo senyum2 kambing lega konon2 dpt send msj,
sebabnya...
mcm smlm, adik aku send msj suh tgk friend -pukul 8 mlm, tp msj smpi kul 10.25 mlm..
apasal x smpi jam 8 pagi kn? skurgnya masih menepati masa..
bila mau ok ni woi encik engineer maxis?
aku penat ni menggu... mo send msj x dpt, mo call, huh, jauh sekali...
aku benci laaaaaaaaa....

4 COMMENT(S):

bukan kat sabah. kat rumah saya nie pun kadang-kadang mcm tue.

:)

bersabo sket yer...hahahaha!! aku nyer mms pun bengong lately ni..berternak aku nunggu woo..

eeee..nape ek??ciannya..tapi aku kena tempiaS jugak bah..huhu..senyap jak lately ni hp..sbb org yg sll sms d Sabah..huhu...

diza n lizz,
korang guna tepon rmh je,
lagi bagus...
haha..
rama2,
baru ko tau,
xda org sms ko...
wakakaa

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget