Zaman sekolah dlu aku sgt suke ngan tulisan Mr Ahadiat Akashah.. yg buat aku tertarik dgn novel2 dia adlh cr penulisan beliau yg sgt santai dan realistic.. semua aku boleh rase... Lucu... Seram.. Romantic.. Geram... Realiti Kehidupan... smpi skrg aku masi bc lg novel yg beliau hasil kan.. plg latest novel Secangkir Kopi Panas di Pilot Cafe -- Aku bc ms thn akhir d universiti... kesinambungan Pilot Cafe novel tulisan AA bersama Zuraidah Othman.. Really like it.. Pilot Cafe tlsn yg sgt berkesan dan berkesudahan yg mengecewakan... Manakala SKPDPC tulisan yg agak serius -- klu x baca pilot cafe, org memg tak fhm asal usul citer ni.. tp ending yg memg dihrpkn oleh pembaca... Thanx to Mr Ahadiat coz tulis juga sambungan Pilot Cafe...



Novel Terbaru dr beliau yg amat menarik adlh Untuk Tiga Hari... tak tau dr mana die dpt idea mcm ni... best sgt tp ending betul2 mengejutkan... U r so genius Mr Ahadiat...


1 lg novel yg di tulis rapi adalah sayap2 cinta.. kesengsaraan yg boleh di rasai oleh pembaca...



Skrg ni ada 2 org novelist yg btol2 menarik minat aku utk baca novel dorg.. bukan sj dr segi penulisan, idea, pandgn dan unsur2 yg dimskkan dlm novel diorg amat hebat... dari falsafah, ke agama ke undang2 dan realiti kehidapan..

--Ramlee Awg Mursyid... Anak kelahiran Sabah ini betul2 bijak dlm mencari idea krna beliau merupakan penulis thriller.. novel2 beliau yg amat sukar dicari (sold out je tiap kali aku nak beli) Bagaikan Puteri dan Cinta Sang Ratu... Novel yg bersmbg ini amat menarik minat aku tuk membaca.. Very interesting.. bgikan watak heroin bola aku bc novel ni.. aku dpt rasa apa yg dia bygkan... huuhuu.. Hatiku di Harajuku jg amat bagus... RAM sentiasa mennjkkan btpa diaamat memahami idea yg ingin beliau smpikan..



Novelist terbr yg amat hebat juga dlm bidg tulisan ni IMAEN.. bliau sgt bijak... pakar dlm pelbgi aspek... Novel thriller yg beliau tulis amat menarik minat pembaca utk mengikuti perjlnan cerita... bukan itu sj, beliau jg amat hndal untuk membangkitn isu2 agama, falsafah, psychology, politik dan byklg.. sgt menarik... hasil tulisan terbaik bg sy adalah LABYRINTH... dan tak sbr nak beli BOHEMIAN yg baru je dhslkan...



Utk 3 penulis ini, sy ucapkan tahniah krna menghslkn novel2 terbaik yg pernah sy bc...

AHADIAT AKASHAH... RAMLEE AWG MURSYID... IMAEN...

u r the best!

0 COMMENT(S):

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget