very-very sad because my old friend, telah meninggal dunia akibat kemalangan jalan raya. kereta yang di pandu oleh suaminya telah melanggar belakang lori yang masuk ke simpang di hadapan kereta diorg. sahabat ku teolah menghembuskan nafas terakhir di tempat kejadian dan suaminya meninggal dunia di klinik berhampiran beberapa minit selepas di bawa ke klinik tu. sangat sedih sebab allahyarhamah dan allahyarham telah meninggalkan 3 orang anak..
ya Allah. kesian sangat2.. aku sempat berjumpa arwah tahun lalu.. dan sempat berbual sekejap ketika suaminya di tahan di hospital.. kali pertama berjumpa selepas darjah 6. masa tu wlupun lama x jumpa tapi terasa masi macam dulu2 macam time sekolah rendah. sebab dulu aku memg rapat jugak dengan dia. benda ni betul2 mengejutkan semua orang.. friends, family n kampung diorg.. dan menjadi peringatan buat semua insan. drive la dengan penuh berhati2..
Semoga allah menempatkan mereka di Jannah. doa ku untuk mu sahabatku..

2 COMMENT(S):

Al-Fatihah..

sesungguhnya ajal tak mengenal usia. tak dilambatkan. tak dicepatkan. semoga roh mereka dikalangan orang2 yg beriman. aminnn.

ps: kesiannya dgn anak2 dorang. jadi yatim piatu. sedehnya..

-cik.weeda-

sgt sedih c.w
tadi kawan ckp anak2 tgk je jenazah mak diorang. sgt sedih...
smpt g nyanyi jangan pisahkan b4 tu..
diorg ni couple dr umur i darjah 5 lagi... sedih tul.. cinta sejati..
anak2 die yg paling i kesian kan.. dah la mak bapak sekali pergi.. diorang tggl 3 adik beradik..
mesti sedih time g sekolah nti.

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget