aku ni sedar diri jugak aku ni kuli, selama ni dibagi tugasan aku buat jugak.wlupun bukan utk peljr2 ku, berabis gak dgn kawan2 buat kerja... baru2 ni, dapat tugasan jadi ajk jamuan. ala, setakat bagi2 tapau tu, x kan la mau tecongok sampai tghari menunggu rakan2 sekerja ambil tapau tu kan. awal2 lagi memg dah panggil geng2 suruh ambil tapau wlupun si Ketua suruh agihkan jam11. x kan la mau halang orgn yang lapar kan. sekurangnya, lagi awal bagi, lagi cepat la habis.. ko tu ketua, bukan ko jugak agihkan makanan utk geng2 ko kan, ko suruh jugak budak2.. boleh plak tiba2 di depan semua org, tempat punch tu, time ramai org tgh berpusu2 punch, dia tanya, Ko mana hari tu dik? ndak da pun kakak nampak!!! dgn nada sinis dan sungguh sial.. aku ni yg sungguh muda remaja, sabar jak la, mau menjawab, ko senior yg telengong.. nanti ko cakap kurang ajar pla kan. x pa la, suka hati ko la mau heboh2 aku x buat kerja. sedangkan time aku buat kerja pun aku x nmpk pun muka mu tu. kwn2 pun tau aku buat kerja. haih.. bukan main lagi ko kan? mentang2 ko ketua, saja la tunjuk kuli ko salah. padahal time camping hari tu, 3hari tu, ada ko datang??? tugas ko ada ko buat? kalau cakap, ko memang hebat.. x pa la. hari ni hari ko... ko tunggu la next time... cuma 1 jak,lain kali intonasi tu biar lah betul, cakap tu bagus2 la sikit. najis tullah ko ni.. belagak.. patutla senior2 lain pun menyampah tgk ko yg ckp jak lebih.. cis! sungguh bedebah la ko.. nyah la ko..

5 COMMENT(S):

cakap la, u tak nampak sbb u tak buat keja. huahua. kalau aku, ku tampar suda tu

dh tegur die tak..dieorg ni kadang2 bile tak tegur..lg naik lemak la dwatnye...

This comment has been removed by the author.

SABAR.... memangla dia tak sedar diri, tapi "Love your Life". Kekalkan nilai kasih sayang pada diri kita..tarik napas panjang2. kita ada kengkawan yang lebih kenal diri kita soooo senyum selalu aje.

wakakaa.. a'ah la.. i dah teremo pla ni kan.. sabar2.. haish.. x tau la. i tak jumpa dia lagi.. dia pun ntah la. malas nak amek tau. biar la. let bygone be bygone.

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget