1. Bekas kekasih saya adalah
- nobody

2. Saya sedang mendengar
- lagu latar jalan2 cari makan

3. Mungkin saya patut
- memotong rambut saya

4.Saya suka
- tgk astro movie

5.Sahabat-sahabat baik saya
- mereka yg layak di panggil sahabat dunia dan akhirat

6.Saya tak paham
kenapa murid skrg celedak

7.Saya kehilangan
- peluang keemasan

8.Ramai yang berkata
- saya ni pengambur

9.Makna nama saya
- seorg anak yg baik hati, seorg kakak yg baik, bijak, pemurah, sweet gitu.. wakakaa.. tiada makna.. tapi sy yakin saya bermakna kepada mereka

10.Cinta itu adalah
- kesetiaan

11.Di suatu tempat, seseorang sedang
- memancing --- ayahanda

12.Saya akan cuba
- memahami pelajar2 yang slow learner

13.Ayat SELAMANYA membawa maksud
- selagi hayat di kandung badan

14.Telefon bimbit saya
- bodoh

15.Bila saya terjaga dari tidur
- sy akan tgk hp utk tgk jam berapa..

16.Saya paling meluat apabila
- menonton realiti show

17.Pesta adalah
- sesak.. merimaskan

18.Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah
- kucing, arnab

19.Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah
- setiap tahun

20.Hari ini
- saya mau jalan

21.Malam ini saya akan
- menonton tv

22.Esok pula saya akan
- pergi keja dgn hati yang berat. monday morning blues

24.Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini
- saya memikirkan haircut yg sesuai

25.Pusat membeli-belah atau arked permainan
- tmpt saya berjalan tanpa arah

26.Makanan Barat atau Jepun
- barat

27.Bilik yang terang atau gelap
- kedua2nya.. ikut situasi

28.Makanan segera adalah
- KFC... idaman ku selalu

29.Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang?
- "sudah mamak bagitau" kepada ain

30. Anda di tag! ini tidak wajib

2 COMMENT(S):

"14.Telefon bimbit saya
- bodoh"

wowwww.. emosi nampak? hahahahaha!

wakaka.. bukan emosi.. ini jujur. saya mendedahkan kondisi hp sy yg canggih itu. wakakaa

About Me

My photo
Sabah, Malaysia
just an ordinary every day girl | likes to sleep. huhu | loves to read | a good listener Uwekkk ;p | friends she has, she keeps |

mari berkurapak


ShoutMix chat widget